The power of trust

Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

НБ ВЭД РУ: новый срочный вклад в национальной валюте

26.06.2014 1916

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан

Сообщает о вводе в действие нового срочного вклада в
национальной валюте:

«ЁЗГИ»

  • срок хранения – 2 месяца;
  • дополнительные взносы во вклад  не принимаются;
  • начисленные проценты выплачиваются по желанию клиента авансом, либо по окончании срока вклада;
  • срок приема средств – до 1 сентября 2014 года.

      Также сообщает о продлении вклада в национальной валюте «ЖАСОРАТ» и возобновлении действия срочного вклада в иностранной валюте «МАТЛУБ» на ранее утвержденных условиях

МЫ СЧИТАЕМ СЕБЯ ОТВЕТСТВЕННЫМИ ЗА БЛАГОСОСТОЯНИЕ ТЕХ,
КТО ДОВЕРЯЕТ НАМ УПРАВЛЕНИЕ СВОИМИ СБЕРЕЖЕНИЯМИ!

Дополнительная информация по телефонам:
234-14-14, 235-42-83 или в любом отделении/филиале банка.

Услуги лицензированы
 

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 12/10/2023 07:13:19 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2023 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz