The power of trust

Background
Visa Direct
Easy and quick transfers!
More details
Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

О проведении розыгрыша Главного приза «Золотой акции» от АО "Узнацбанк" и Mastercard

14.02.2022 817

Уважаемые клиенты!

15 февраля 2022 года в 15.00 состоится долгожданный розыгрыш Главного приза «Золотой акции» от Узнацбанка и Mastercard по итогам всей акции – золотого слитка весом 50 гр. Победители розыгрыша будут определены при помощи сервиса Random.org путем случайного отбора среди участников Акции в формате онлайн-трансляции на официальной странице Банка в Instagram (https://www.instagram.com/nbu.official/).

Напоминаем, что для участия в розыгрыше за весь период проведения акции - с 1 ноября 2021 по 31 января 2022 года было необходимо с одной карты Masterсard совершить транзакции на сумму в размере 100 долларов США и выше (оплата за товары/услуги в терминалах торгово-сервисных предприятий или в сети Интернет).

Только один участник станет обладателем золотого слитка. А кто им станет, мы узнаем уже завтра.

Желаем всем удачи!

1
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/25/2024 12:57:59 am

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz