The power of trust

Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Background
Visa Direct
Easy and quick transfers!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Отличная новость для держателей карт Visa!

01.02.2021 4143

АО «Узнацбанк» в период c 1 февраля по 31 марта 2021 года предлагает своим клиентам – держателям международных карт Visa бесплатно заменить свою контактную карту на бесконтактную.

На сегодняшний день актуальным является использование бесконтактной технологии Visa payWave, позволяющей быстрое проведение операций, отсутствие необходимости передавать свою карту в руки чужого человека, высокую технологичность, удобство и комфорт при совершении покупок.

table-2.png

При осуществлении перевыпуска на бесконтатную карту Visa статусом выше взимается комиссия.

Благодаря бесконтактной технологии Visa payWave оплата происходит в одно касание. Оплачивайте покупки, не выпуская карту из рук!

Подробнее о картах можно узнать тут: https://nbu.uz/physical/cards/

13
5



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/01/2024 03:31:00 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz