The power of trust

Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Потребительский кредит от Узнацбанка. 8% годовых

29.11.2018 565


Порой наши желания превышают возможности, приходится копить и откладывать на технику для дома. Теперь в этом нет необходимости!

Впервые в Узбекистане! 
Специальный новогодний подарок - кредит от Национального банка на всю бытовую технику от компании Artel в Медиапарк.

Условия более чем заманчивые: 
✔️8% годовых 
✔️0% первоначальный взнос
✔️срок до 12 месяцев  
✔️страховка в подарок 

Оформить кредит вы сможете прямо в Медиапарке, главное, взять с собой паспорт и справку с места работы.

Спешите, количество кредитов ограничено! 
Счастливый Новый Год во всех Медиапарках Ташкента!  

С нами все стновится доступным!!!
Ваш Узнацбанк.

Всю подробную информацию Вы можете узнать обратившись по номерам:
78 148 00 10
71 235 90 20

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/28/2024 09:45:31 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz