The power of trust

Background
Solfy Installment Card
Shopping with interest-free installments
More details
Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Уважаемые клиенты АО «Узнацбанк»

25.01.2022 721

Во исполнение Постановления Президента Республики Узбекистан ПП-3620 от 23 марта 2018 года, а также, в целях оптимизации операционных расходов, деятельность следующих филиалов Банка объединяются с областными филиалами Банка:

Наименование филиалов

Наименование областных филиалов

1.

Нурабадский филиал

Самаркандский областной филиал

2.

Гузарский филиал

Кашкадарьинский областной филиал

3.

Мубарекский филиал

Кашкадарьинский областной филиал

4.

Янгиарикский филиал

Хорезмский областной филиал

5.

Газалкентский филиал

Ташкентский областной филиал


В целях дальнейшего предоставления банковских услуг существующим клиентам и населению, в регионах расположения филиалов, будут созданы современные «Центры банковских услуг» оснащенные всеми удобствами.

Для подробной информации: (+99878) 148-00-10.


0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/24/2024 12:44:50 am

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz