The power of trust

Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Background
Visa Direct
Easy and quick transfers!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Узбекистан и Франция договорились о сотрудничестве в железнодорожном секторе

08.11.2013 1349

UzReport 08.11.2013

     5 ноября 2013 года Посол Франции в Узбекистане Жак-Анри Эльс провел встречу с Председателем правления ГАЖК «Узбекистон темир йуллари» Алчибаем Раматовым. Стороны обсудили двустороннее сотрудничество в железнодорожном секторе, включая проведение семинара, посвященного французским предложениям в этой области.
     Восемь всемирно признанных компаний – «ALSTOM», «GEISMAR», «SCHNEIDER ELECTRIC», «SYSTRA», «FREYSSINET», «EGIS», «FIVES - FOREST LINE» и «THALES» примут участие в этом мероприятии, которое состоится 14-15 ноября 2013 года. Речь идет о первом в своем роде семинаре с участием лучших специалистов двух стран.
     В заключение стороны вновь подтвердили необходимость расширения сотрудничества между Францией и Узбекистаном в этом секторе, который имеет особое значение для наших стран.

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/29/2024 04:41:34 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz