The power of trust

Background
Solfy Partner Program
Increase sales with installment card support
More details
Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

На Едином портале запущен 'Персональный кабинет субъекта предпринимательства'

07.10.2014 2102

Для удобства предпринимателей на Едином портале с 1 октября 2014 года запущен «Персональный кабинет субъекта предпринимательства».

В кабинете предоставлен прямой доступ ко всем информационным и интерактивным услугам Единого портала, ориентированным на предоставление субъектам предпринимательства, включая подачу заявлений на прохождение разрешительных процедур, получение справок, интерактивное оформление и представление финансовой, налоговой и статистической отчетности.

Данный кабинет станет единой точкой доступа субъектов предпринимательства ко всем информационным и интерактивным услугам государственных органов, включая подачу всех видов отчетности, оплату налогов, государственных пошлин и сборов, других обязательных платежей.

 

 

UzReport

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/25/2024 03:11:41 am

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz