The power of trust

Background
Student loan
Credit for full-time, evening, correspondence forms of education
More details
Background
Milliy Deposits
Explore more profitable deposits!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

НБ ВЭД Руз сообщает о вводе нового вклада в национальной валюте

14.08.2013 1818

 

Национальный банк внешнеэкономической деятельности Республики Узбекистан
поздравляет граждан с Днем Независимости Республики Узбекистан и сообщает о вводе в действие нового срочного вклада в национальной валюте
 
«Мустакиллик»
 
 • срок хранения 2 месяца; 
 • дополнительные взносы во вклад не принимаются;
 • выплата процентов по окончании срока хранения;
 • прием средств производится в наличной и безналичной форме.
 
 
Прием денежных средств во вклад будет производиться 
с 20 августа по 20 сентября 2013 года
 
 
Мы считаем себя ответственными за благосостояние тех, 
кто доверяет нам управление своими сбережениями!
 
Дополнительная информация по телефонам: 
235-42-83, 234-14-14 или в любом отделении/филиале банка.
 

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 03/28/2024 09:45:31 pm

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz