The power of trust

Background
Solfy Installment Card
Shopping with interest-free installments
More details
Background
Auto Payment
Enjoy your free time!
More details
Accessibility
View:
Font size:
1344
+998 78 148 00 10 Call Centre:
Operating hours from 9 AM to 9 PM
NBU in social networks:

Уважаемые клиенты Национального банка Узбекистана!

23.08.2019 3735

В связи с переходом Узнацбанка на НОВУЮ ИНТЕГРИРОВАННУЮ АВТОМАТИЗИРОВАННУЮ БАНКОВСКУЮ СИСТЕМУ, в период с 15:00 30 августа до 10:00 4 сентября 2019 года, ожидается временное приостановление функционирования «Интернет банкинга IBANK» и «Мобильного банкинга MILLIY».

С 10:00 4 сентября 2019 года функционирование «Интернет банкинга IBANK» и «Мобильного банкинга MILLIY» будет продолжено в прежнем режиме.

В связи с этим, просим всех пользователей «Интернет банкинга IBANK» и «Мобильного банкинга MILLIY» завершить все необходимые операции до 15:00 30 августа 2019 года.

Узнацбанк приносит свои извинения за причиненные 31 августа – 3 сентября 2019 года неудобства в связи с техническими работами.

С уважением, администрация Узнацбанка.

0
0



Receive the Latest News

We will send one email a week, no spam

Latest site update date: 02/24/2024 02:11:51 am

License of the Central Bank of the Republic of Uzbekistan No. 22 dated Dec. 25, 2022
© 2024 NBU. All rights reserved. If you find an error in the text, highlight the wrong text and press Ctrl + Enter

Яндекс.Метрика

If you find a discrepancy in the information provided in different languages, please follow the option in the state language. When using the site materials reference to www.nbu.uz web-site is required

Technical support NBU

online

Message sent!

Please wait for a response to
your email address

Helpdesk NBU


I am your virtual assistant.
Loading...

Helpdesk NBU


Choose a needed theme

Your message has been sent successfully

Our specialist will answer you within a working day. Due to the high number of requests during the COVID-19 pandemic, there may be some delays in responding to requests.

Take part in improving the quality of service
Please answer 3 questions
Go to quiz